سیما میهن دوست
سیما میهن دوست

سلام دوستان من سیما میهن دوست هستم

دختری هستم که هنوز دل به کسی نبسته و به پاکی خود مفتخرم

البته زیاد به خودم نمینازم اما میدانم پسرها همه دنبال این هستند که دخترها را میفریبند

به نظر من عاشق واقعی همان است که دختر را نفریبد و به ساختمان دختر اهمیت ندهد

عاشق واقعی همان است که واقعا در برابر عشق یا معشوقش شکست نفسی می کند

همان که خودش واقعا خودش شکسته میشود در برابر عشق و تمام راز را به معشوقش

میگوید و تمام زندگی را برای معشوقش بازگو می کند که این عاشق کمتر پیدا میشود

اما بعضی از دختران به این عاشق توجه نمیکنند و نسبت به او بی توجه میشوند

من یقین دارم که این عاشق زندگی دختر را از خوشی ها پر کرده و زندگی او را از این رو به انرو

میکند  

اما باید به بعضی از شرایط نیز توجه داشت



نظرات شما عزیزان:

ترانه
ساعت18:56---12 بهمن 1393
╚═══════ ೋღ❤ღೋ ═══════╝

☆★☆★☆★آپـــــــــــــــــم


Masoud Sj
ساعت8:51---11 بهمن 1393
سلام...
کاملا در اشتباهی...
همه رو با ی چشم نبین...
هنو تو زندگیت عشقی نداشتی پس قضاوت الکی نکن ...


ترانه
ساعت23:48---5 بهمن 1393
سلام سیما جون
اگر مایل باشی تبادل لینک کنیم


ارزونیازی
ساعت10:12---15 دی 1393


امیر
ساعت6:44---15 دی 1393
وب خیلی قشنگی داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : سیما